سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

نگاهی به شماره جدید نشریه PC Pro | نوامبر ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۴۳۰۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نگاهی به شماره جدید نشریه PC Pro | نوامبر ۲۰۲۰
تیم دانتن، سردبیر نشریه PC Pro، در یادداشت ورودی شماره جدید خود با اذعان به کمبود خبر‌های خوب می‌نویسد این روز‌ها به ویژه در امور اقتصادی خبر خوبی نمی‌بینید مگر آنکه سهام دار یکی از ۴ غول دنیای دیجیتال باشید.
نجفی | شهرآرانیوز - مجموع درآمد‌های چهارماهه دوم شرکت‌های آلفابت، آمازون، اپل و فیسبوک به عدد خیره کننده ۲۸ میلیارد دلار رسیده است که نشان از جایگاه فناوری در اقتصاد دنیای پساکرونا دارد. از جمله دیگر تغییراتی که دنیای کووید ۱۹ به ارمغان آورده است تغییر رژیم تفریحی افراد در سراسر جهان است.
 
دک پونتین، از مقاله نویسان نشریه PC Pro، با طرح این سؤال که «هنر ادامه دارد، اما چه کسی برای آن هزینه می‌کند؟» به بررسی عرضه مجازی هنر‌های مختلف پرداخته است. او معتقد است حقیقت تلخ در تفاوت روان شناسی هزینه کردن برای تفریحات مجازی با تفریحات هنری زنده است. انتقال نیافتن احساس، هم نوایی جمعی و هزینه‌های متفاوت دسترسی مجازی از جمله مؤلفه‌هایی هستند که رژیم مصرفی تفریحی کاربران را تغییر می‌دهند و در چنین بازاری، هنر و استعداد به تنهایی نمی‌توانند به بقا ادامه دهند.
 
این روز‌ها کاربران فضای مجازی به سادگی پرسیدن یک سؤال می‌توانند هر آنچه می‌خواهند از گوگل، الکسا یا دیگر دستیار‌های مجازی بپرسند و به سرعت جواب بگیرند. اما آیا این فرایند احساس کاذب اطمینان ایجاد می‌کند؟ اگر ماشین‌های هوشمندی که از آن‌ها سؤال می‌کنیم پاسخ را ندانند چه می‌شود؟ سارا کیدنر، خبرنگار PC Pro، برای یافتن پاسخ این پرسش‌ها به بررسی منابع مورد استفاده این ابزار‌ها پرداخته است. برای نمونه، مشخص شد که اپل و آماوزن هردو از منابع گوگل استفاده می‌کنند و در پاسخ به سؤال ساده هوا امروز چطور است، جواب کاملا یکسانی دارند. او در آزمایش دیگری دستیاران صوتی را با ۱۸۰ سؤال در امور تجاری مورد آزمایش قرارداد و نتایج ناامید کننده دریافت کرد. تنها ۳۵ درصد از پاسخ‌ها قانع کننده و صحیح بودند. پژوهش‌های دیگر نیز نشان می‌دهند کاربران از این دستیار‌ها صرفا برای موارد جزئی استفاده می‌کنند و باید برای اطمینان از پاسخ‌های دریافتی، باز هم پاسخ‌ها را دوباره و چندباره بررسی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->